HOME    About this site    mypage    Japanese    library    university    Feedback

University of the Ryukyus Repository >
Faculty of Education >
Elementary School & Junior High School >
University of the Ryukyus Junior High Scool >
No.29 (2016) >

 
Title :《数学科》学びにつなぐ数学的考え方をはぐくむ授業デザイン : ICEモデルを取り入れたアクティブ・ラーニングの実践を通して
Authors :西里, 優子
仲松, 研
前原, 大知
伊禮, 三之
湯澤, 秀文
Issue Date :31-Mar-2017
Type Local :紀要論文
Publisher :琉球大学教育学部附属中学校
URI :http://hdl.handle.net/20.500.12000/37188
Citation :研究紀要 = University of the Ryukyus Junior High School no.29 p.31 -48
Appears in Collections:No.29 (2016)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
No29p31.pdf27187KbAdobe PDFView/Open