HOME    About this site    mypage    Japanese    library    university    Feedback

University of the Ryukyus Repository >
Faculty of Education >
Bulletin >
高度教職実践専攻(教職大学院)年次報告書 >
No.3 (2019/3) >

 
Title :高校生の数学に対する情意面の肯定的変容を促す授業事例の開発 : 数学的活動を中心とした三角比の指導
Title alternative :Development of Lesson Examples to Encourage Affirmative Change of Emotional Aspect in Mathematics of High School Students: Teaching Trigonometric Ratios Focused on Mathematical Activities
Authors :漢那, 初美
Authors alternative :Kanna, Hatsumi
Issue Date :11-Mar-2019
Type Local :研究報告書
ISSN :2432-535X
Publisher :琉球大学大学院教育学研究科
URI :http://hdl.handle.net/20.500.12000/44511
Citation :琉球大学大学院教育学研究科高度教職実践専攻年次報告書 = The Annual Report of the Professional School for Teacher Education in the Graduate School of Education, Univsersity of the Ryukyus no.3 p.77 -84
Appears in Collections:No.3 (2019/3)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
No3p77.pdf12707KbAdobe PDFView/Open