HOME    About this site    mypage    Japanese    library    university    Feedback

University of the Ryukyus Repository >
Faculty of Education >
Bulletin >
高度教職実践専攻(教職大学院)年次報告書 >
No.3 (2019/3) >

 
Title :読解方略を活用し教材を不安定化する「しかけ」を用いた効果に関する研究 : 小学校高学年における説明文を構造的に理解するための指導の工夫を通して
Title alternative :A Case Study on Effectiveness of "Shikake" Technique as Reading Strategies : Teaching Ingenuity to Undersutand Desccriptive Text Structurally in Upper Elementary School
Authors :小島, 哲夫
Authors alternative :Kojima, Tetsuo
Issue Date :11-Mar-2019
Type Local :研究報告書
ISSN :2432-535X
Publisher :琉球大学大学院教育学研究科
URI :http://hdl.handle.net/20.500.12000/44514
Citation :琉球大学大学院教育学研究科高度教職実践専攻年次報告書 = The Annual Report of the Professional School for Teacher Education in the Graduate School of Education, Univsersity of the Ryukyus no.3 p.101 -108
Appears in Collections:No.3 (2019/3)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
No3p101.pdf9667KbAdobe PDFView/Open