HOME    About this site    mypage    Japanese    library    university    Feedback

University of the Ryukyus Repository >
Faculty of Education >
Bulletin >
高度教職実践専攻(教職大学院)年次報告書 >
No.4 (2020/3) >

 
Title :障害の有無に関わらず児童の相互理解が深まる交流及び共同学習の工夫 : 自立活動と各教科との関連を意識した授業作りを通して
Authors :池原, 孝子
Issue Date :1-Mar-2020
Type Local :研究報告書
ISSN :2432-535X
Publisher :琉球大学大学院教育学研究科
URI :http://hdl.handle.net/20.500.12000/45689
Citation :琉球大学大学院教育学研究科高度教職実践専攻年次報告書 = The Annual Report of the Professional School for Teacher Education in the Graduate School of Education, Univsersity of the Ryukyus no.4 p.25 -28
Appears in Collections:No.4 (2020/3)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
No4p25.pdf3117KbAdobe PDFView/Open