HOME    About this site    mypage    Japanese    library    university    Feedback

University of the Ryukyus Repository >
Faculty of Education >
Elementary School & Junior High School >
University of the Ryukyus Junior High Scool >
No.31 (2018) >

 
Title :《数学科》学びにつなぐ「数学的な見方・考え方」を働かせたカリキュラムデザイン(3年次) : 振り返りを重視した数学的活動と学習評価を通して
Authors :前原, 大知
島袋, 靖之
日熊, 隆則
山城, 康一
Issue Date :31-Mar-2019
Type Local :紀要論文
Publisher :琉球大学教育学部附属中学校
URI :http://hdl.handle.net/20.500.12000/46005
Citation :研究紀要 = University of the Ryukyus Junior High School no.31 p.29 -38
Appears in Collections:No.31 (2018)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
No31p29.pdf3179KbAdobe PDFView/Open