HOME    About this site    mypage    Japanese    library    university    Feedback

University of the Ryukyus Repository >
Faculty of Education >
Bulletin >
高度教職実践専攻(教職大学院)年次報告書 >
No.5 (2021/3) >

 
Title :重度・重複障害のある児童の教科の学びの積み上げを目指した授業実践 : 音楽科の指導における実態把握,目標設定及び評価に着目して
Title alternative :Teaching Practice Aimed at Accumulating the Learning in Subjects for Children with Severe Multiple Disabilities : Focusing on Understanding the Actual Situation, Goal Settings, and Evaluation in Teaching Music Classes
Authors :金城, 厚
Authors alternative :Kinjo, Atsushi
Issue Date :3-Mar-2021
Type Local :研究報告書
ISSN :2432-535X
Publisher :琉球大学大学院教育学研究科
URI :http://hdl.handle.net/20.500.12000/48286
Citation :琉球大学大学院教育学研究科高度教職実践専攻年次報告書 = The Annual Report of the Professional School for Teacher Education in the Graduate School of Education, Univsersity of the Ryukyus no.5 p.105 -112
Appears in Collections:No.5 (2021/3)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
No5p105.pdf7131KbAdobe PDFView/Open